|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Fjellsko/turstøvler - tips?Jeg kjøpte Scarpa for halvannen måned siden, og har så langt bare brukt dem til å gå enkle turer og til og fra jobb i sølevær med. De er helt supre og kjempegode å gå med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Fjellsko/turstøvler - tips?
Jeg fikk hjemmelaget gavekort, det vil si at jeg kjøper sko selv og sender regningen til mamma, tenker jeg.
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Fjellsko/turstøvler - tips?Jeg har knallgode Crispi sko i skinn med goretex. De er de eneste goretex skoene mine som faktisk er helt vanntette selv etter 3-4 års iherdig bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
Jeg er ikke nødvendigvis udelt enig i det med goretex altså. Jeg har valgt oljet skinn i både vinterstøvler og fjellstøvler, og er superfornøyd både med vanntetthet, kvalitet og pusting. Jeg liker hvordan skinnet former seg etter fotenmin. Jeg har ganske brede føtter.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Ok, jeg vet ikke om det er membranen eller skinn/lær som jeg setter inn med fett etter rengjøring, som holder dem tørre. Siden jeg har flere andre sko med goretexmembran (uten skinn) som lekker så er det faktisk godt mulig at det er skinn som bør prioriteres. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|