|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikk, bruk og utdrikningslagMen altså. Har man et budsjett på 100.000 til et bryllup, (noe jeg synes er horriblet for en fest, men meg om det) er det liksom de siste 10.000 for middag til de tjue siste gjestene som velter lasset og fører straka vegen til luxusfellen? Det er det jeg har litt problemer med å forstå. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Skikk, bruk og utdrikningslag
Det kommer jo an på hva de hundre tusen dekker? Har man ikke ti eller tjue tusen ekstra, så har man ikke det. Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente her. Jeg tenker at dette vel kommer mer an på hva man prioriterer innenfor det man har til rådighet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Skikk, bruk og utdrikningslagI vårt tilfelle var det kun plass til 45 stk i spisesalen i lokalet (og det er faktisk ikke så lett å finne et fint lokale i osloområdet som gir deg tillatelse til å ha med drikkevarer selv, ellers må du betale restaurantpriser på drikke og da er fri bar til alle gjester helt utelukket, min mor nektet på bonger).
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Jeg er klar over at det handler om prioritering, det er jo det som gjør at jeg undrer meg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Men går du da ut ifra at de prioriterer uviktige ting (la oss si fotograf, blomster, klær) fremfor å invitere folk? Det er jo ikke sikkert at de gjør. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Nå er det ikke slik at jeg tenker "Hva! Dere burde jo invitert MOI på middag istedenfor å kjøpe brudebukett!" :mememe:, jeg snakker om bryllup jeg kjenner til der det har vært ittno knussel hele veien, helt til man plutselig må knipe inn på de ti-femten siste gjestene som man ikke ser seg råd til å invitere på middag. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|