Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kosmetisk kirurgi hjelper ikke på selvfølelsen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-13, 10:50   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kosmetisk kirurgi hjelper ikke på selvfølelsen

Jeg tror vel at de som virkelig tror at plastiske operasjoner skal forandre hele livet deres gjerne ikke er åpne for å ta imot denne informasjonen. Tror det er noen som henger seg opp i detaljer og er sikker på at dersom denne detaljen blir endret, så blir de lykkeligere, får flere venner og finner kjærligheten.

Men jeg ser ikke noe problem i å ta enkelte operasjoner dersom det faktisk er bare en del av kroppen man plages av. Dersom man har det godt med seg selv, men kanskje syns det er enklere å gå i bikini eller kjøpe klær dersom man tar mageplastikk, så ser jeg ikke noe galt i dette. Artikkelen sier jo at kvinnene blir mer fornøyd med akkurat den kroppsdelen de har rettet på, sånn at så lenge det er det eneste man er ute etter ser jeg ikke noe galt i det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.