|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matservering på toget fra Oslo til Stavanger?Det er ikke den strekka vi bruker å reise, men erfaringen med familievogn Trondheim-Oslo er at det varierer etter om togsettet er gammelt eller nytt. På de nyeste togene er lekerommet kult, det er veldig god plass etc., mens på de eldre togene er lekerommene gjerne ganske crap (type lite rom med tv-skjerm som ikke funker og ingen leker utover et par puteaktige puffer) og setene noe mindre fancy. Men det er helt greit, liksom.
|
|
|
#2 |
|
bits and pieces
|
Sv: Matservering på toget fra Oslo til Stavanger?
Og mine syntes lekerommet på de gamle togene var mye bedre enn det stusselige på de nye.
|
|
|
|
#3 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Det er tre ulike. De aller eldste vognsettene hadde ganske kult lekerom med muligheter for å klatre (to ulike typer - det ene stort med madrass på gulvet, mens det andre var mindre). Denne typen vogn hadde egne kupeer for vogn og rullestol. Jeg tror ikke disse vognene er i regelmessig bruk lenger.
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Aha, det var den kjedelige vi fikk sist da. For det var bare et lite rom med en TV nemlig. Og så var det et gammelt vognsett vi fikk oppover skjønner jeg.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|