Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker du TV-serien Dag?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-13, 10:14   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liker du TV-serien Dag?

Jeg elsker også Dag. Om man forventer lettbeint sitcom, så bommer man jo totalt. Jeg synes ikke det er nødvendigvis morsomt, som i annet Atle Antonsen. Men det er jo så sårt og nakent og ærlig som man kan få det. Det er så mange lag. Karakterene er sammensatt og elskbare... Med Thåstrøm som bakteppe. Jeg blir nesten rørt bare jeg skriver om det, og gleder meg veldig til sesong 3 i kveld.

Gammel 17-01-13, 10:20   #2
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg elsker også Dag. Om man forventer lettbeint sitcom, så bommer man jo totalt. Jeg synes ikke det er nødvendigvis morsomt, som i annet Atle Antonsen. Men det er jo så sårt og nakent og ærlig som man kan få det. Det er så mange lag. Karakterene er sammensatt og elskbare... Med Thåstrøm som bakteppe. Jeg blir nesten rørt bare jeg skriver om det, og gleder meg veldig til sesong 3 i kveld.

Ja, akkurat det.

Gleder meg til i kveld.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 11:00   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker også Dag. Om man forventer lettbeint sitcom, så bommer man jo totalt. Jeg synes ikke det er nødvendigvis morsomt, som i annet Atle Antonsen. Men det er jo så sårt og nakent og ærlig som man kan få det. Det er så mange lag. Karakterene er sammensatt og elskbare...

Dette er grunnen til at jeg også liker serien. Man ler litt og blir litt fortvilet og oppgitt.

Vi gleder oss til sesong 3 i kveld.

Gammel 17-01-13, 11:19   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Men det er jo så sårt og nakent og ærlig som man kan få det. Det er så mange lag. Karakterene er sammensatt og elskbare...

Ja, og så, som tjolahopp sa, ekstremt desillusjonert og pessimistisk at det blir komisk. Alt dette forklarer hvorfor jeg simpelthen elsker Dag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.