Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Øhmmm ... Er det bare jeg som synes dette bare blir pinlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-13, 17:55   #1
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Øhmmm... Er det bare jeg som synes dette bare blir pinlig?

Heldigvis har jeg ikke sånne venner på Facebook. Har ikke fått denne saken, men det er rett og slett pinlig hvor navlebeskuende enkelte er.

Gammel 18-01-13, 18:45   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Noen mennesker burde vært beskyttet mot seg selv. Dette er direkte pinlig.

Nettopp!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tenker vel som så at hvis du er i kategorien som synes at Hotel Cæsar erbra TV, så har du ikke vett på å skamme deg. *fordomsfull*

Du er vel ikke helt alene om den tanken.

Gammel 18-01-13, 18:39   #3
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

det er så mye trageid i verden og norge,bare se breivik saken og den gissel saken kan ikke vi få slippe bare se slik triste ting og la nå oss nerder få glede oss og kose oss over hotell cæsa skal si dere min morfar er nyhets junkie men hotell cæsar er hans høydepunkt hver dag vi får ikke besøke han kl 19.30 da skal de være muse stille da e det hotell cæsar små ting store gleder,vi lever i en verden full av vold og tragedie så dere vil vi heller skal se gissel framaet om og om igej få bli dritt nervøse en kose oss med såpe serie i en bekymringsløs halv time jeg veldger det siste da kan meg dum eg bryr meg ikke hehehheehhe

La oss slippe å bry oss, la oss heller kose oss. Så det så..

Gammel 18-01-13, 18:59   #4
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pinlig rett og slett.

Ja jeg er en a dustene som ser på Cæsar enda etter så mange år.
Men herlighelt, falt meg ikke inn en plass å skulle bli SUR for noe sånnt.

Pinlig er det, og jeg håper de skammer seg rett og slett.

Gammel 18-01-13, 19:11   #5
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg tør påstå at det er mer underholdende å lese kommentarene på Cæsars fjæsbokside, enn å se på "Hotel Cæsar" på TV.

Nå skal riktignok ikke det mye til, men...

Gammel 18-01-13, 22:02   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øhmmm ... Er det bare jeg som synes dette bare blir pinlig?

Jeg syns det var mye verre at sesongstarten til Criminal Minds måtte vike!

Men ja, man vet at disse menneskene finnes, jeg er bare uhyre glad for at min eneste befatning med de er når jeg klikker meg inn på feil side på Internett.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:13   #7
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ohh lord! Folk er ikke sanne.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:20   #8
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Pinlig

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.