Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Øhmmm ... Er det bare jeg som synes dette bare blir pinlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-13, 15:07   #21
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Øhmmm... Er det bare jeg som synes dette bare blir pinlig?

Det er tragisk, rett og slett. Søppelsåpeserien utgår en dag og folk blir i harnisk. Jeg fatter det ikke. Veldig trist at folk er såpass trangsynte og smålige. Den episoden utgikk med god grunn.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 15:28   #22
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tragisk.

Jeg la ut en status i går kveld, hvor jeg kort skrev "duste TV2". Jeg er glad jeg fikk tilført at det var pga at de utsatte Cæsar og droppet sesongstarten på criminal minds. De kunne heller droppet Cæsar.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 15:32   #23
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Og det er Jens Stoltenberg sin feil, for han er så pr-kåt, og må holde pressekonferanse om situasjonen.

Jo mer jeg oppholder meg på nettaviser og Facebook, jo mer desillusjonert blir jeg med tanke på hvor mange sinte, unge menn, dumme, unge kvinner og egoistiske og lite empatiske mennesker som fins i dette landet.

Tenk; de får ikke sett Hotell Cæsar til riktig tidspunkt fordi det skjer noe fælt i Afrika. I verdens rikeste land får man ikke sett såpe når man vil.

Gammel 18-01-13, 15:34   #24
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flaut og trist.

Gammel 18-01-13, 16:30   #25
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Hodet mitt imploderte da jeg gikk inn på facebooksiden til Hotel Cæsar. Det er rett og slett trist å lese så mange respektløse, hjernedøde meldinger. På grunn av utsettelse av en såpeserie??

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 16:33   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns nå denne var fin, jeg:

Etter en stund måtte seriens showrunner Arne Berggren selv logge seg på for å roe gemyttene, be om forståelse for at TV 2 prioriterer alvorlige nyheter og be at «vi må sende noen tanker til dem som rammes av drama i den virkelige verden».

- Vi har den mest dedikerte TV-seriefansen i Norge. De lever livet sitt for «Hotel Cæsar». Noen ganger trenger de en påminnelse om at det skjer viktigere ting i verden, kommenterer Berggren til Dagbladet.

Gammel 18-01-13, 16:35   #27
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg syns nå denne var fin, jeg:

Etter en stund måtte seriens showrunner Arne Berggren selv logge seg på for å roe gemyttene, be om forståelse for at TV 2 prioriterer alvorlige nyheter og be at «vi må sende noen tanker til dem som rammes av drama i den virkelighe verden».

- Vi har den mest dedikerte TV-seriefansen i Norge. De lever livet sitt for «Hotel Cæsar». Noen ganger trenger de en påminnelse om at det skjer viktigere ting i verden, kommenterer Berggren til Dagbladet.

Ja, ikke sant?

Gammel 18-01-13, 16:37   #28
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Oh my. Jeg gremmes.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 16:39   #29
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Tragisk. Jeg trodde ikke folk var SÅ sneversynte i dette landet.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:09   #30
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Problemet er at en del folk ikke skjønner at Hotell Cæsar ikke er virkelighet. Jeg har en nabodame som snakker om det som skjer på Cæsar på samme måte som hun snakker om det som skjer med ungene sine eller felles kjente. Jeg tror faktisk ikke alltid hun klarer å skille. Jeg har ikke sett en eneste episode av Hotell Cæsar, så jeg skjønner ikke et dugg av det hun snakker om, men hun legger ut om folkene der som om de skulle være vennene hennes. Jeg tror ikke hun er alene om å leve seg så inn i slike serier at de mister litt gangsyn.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:10   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig er det pinlig. Men jeg er ikke overrasket. Det er så mye pinlig rundt omkring på nett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:14   #32
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Synes sdet er greit at cæsar-fansens sanne ansikt vises...

Gammel 18-01-13, 17:19   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Problemet er at en del folk ikke skjønner at Hotell Cæsar ikke er virkelighet.

En i familien min jobbet noen år i produksjonen av Hotell Cæsar, helt i seriens spede begynnelse. Han kunne fortelle at de faktisk hver dag fikk telefon fra folk som ringte for å booke rom på hotellet.

Gammel 18-01-13, 17:24   #34
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

En i familien min jobbet noen år i produksjonen av Hotell Cæsar, helt i seriens spede begynnelse. Han kunne fortelle at de faktisk hver dag fikk telefon fra folk som ringte for å booke rom på hotellet.

Gammel 18-01-13, 17:33   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Problemet er at en del folk ikke skjønner at Hotell Cæsar ikke er virkelighet. Jeg har en nabodame som snakker om det som skjer på Cæsar på samme måte som hun snakker om det som skjer med ungene sine eller felles kjente. Jeg tror faktisk ikke alltid hun klarer å skille. Jeg har ikke sett en eneste episode av Hotell Cæsar, så jeg skjønner ikke et dugg av det hun snakker om, men hun legger ut om folkene der som om de skulle være vennene hennes. Jeg tror ikke hun er alene om å leve seg så inn i slike serier at de mister litt gangsyn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:37   #36
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

https://www.facebook.com/HotelCaesar se her hva de skriver..

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:42   #37
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

En ting er jo at folk sånn i 2 sekunder (max!!)kan bli irritert fordi "ukas høydepunkt" har gått ut pga ekstra nyhetssendinger, men derfra til å faktisk ringe inn til TV2 å klage? Jeg blir så flau på deres vegne. Og hvor er det blitt sympati for folk som faktisk er rammet? :gremmes:

Jeg tenker vel som så at hvis du er i kategorien som synes at Hotel Cæsar erbra TV, så har du ikke vett på å skamme deg. *fordomsfull*

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:45   #38
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tenker vel som så at hvis du er i kategorien som synes at Hotel Cæsar erbra TV, så har du ikke vett på å skamme deg. *fordomsfull*

Det kan jo hende at jeg tenkte noe som lignet...

(For ordens skyld: Jeg ser IKKE på det der. The very thought! )

Gammel 18-01-13, 17:55   #39
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Heldigvis har jeg ikke sånne venner på Facebook. Har ikke fått denne saken, men det er rett og slett pinlig hvor navlebeskuende enkelte er.

Gammel 18-01-13, 18:39   #40
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

det er så mye trageid i verden og norge,bare se breivik saken og den gissel saken kan ikke vi få slippe bare se slik triste ting og la nå oss nerder få glede oss og kose oss over hotell cæsa skal si dere min morfar er nyhets junkie men hotell cæsar er hans høydepunkt hver dag vi får ikke besøke han kl 19.30 da skal de være muse stille da e det hotell cæsar små ting store gleder,vi lever i en verden full av vold og tragedie så dere vil vi heller skal se gissel framaet om og om igej få bli dritt nervøse en kose oss med såpe serie i en bekymringsløs halv time jeg veldger det siste da kan meg dum eg bryr meg ikke hehehheehhe

La oss slippe å bry oss, la oss heller kose oss. Så det så..

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.