|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Jeg leser for å bli inspirert. På arbeidsrommet jeg sitter på på jobb er det så kaldt at jeg må ha vanter på. Jeg trenger å strikke meg noen uten fingertupper, tror jeg. For tida går det i ullstrømpebukse, dongeribukse over, ullsokker, trøye, skjorte/bluse og jakke, og så fleecejakke og pledd oppå der når jeg sitter stille.
![]() |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?
Jeg bruker mye Nøstebarntrøyer for damer, siden de er enkle og i (mine øyne) ok farger. Dog ikke blonder, men de er en smule innsvingede og passerer som feminine i min bok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stabilt ustabil...
|
Bogerud har Iris ulltrøyer og singleter, Pierre Robert har også noe med litt blondegreier på.
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
Jeg bruker ull/silke-undertøyet fra Bogerud, det berger meg i de nne kuldeperioden. Har strikket meg noen lange leggings i alpakka som jeg trekker opp til knærne, der dunkåpen stopper, tar de av når jeg kommer inn.
![]() |
#5 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Vi har en god og varm arbeidsplass så jeg tar på meg det jeg føler for egentlig. I dag er det burgunder bukse i "skinn, lang sort singlet og en kort grovstrikket cardigan i en litt ubestemmelig farge. Sorte korte boots med stilettheler.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Jeg kjøpte en sort ullkjole på salg på Zara nettopp. Den er genial- kan ha ulike ulljakker og støvletter skjerf og tilbehør til, så den brukes flittig. Ellers ullstrømpis, og god varm dunkåpe, lue og skinnvoter og digert ullskjerf til og fra. Ugh.... gruer meg allerede..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Uanstendig bekledning er uansett ikke problemet om vinteren, men tynn-tynne ullplagg innerst gjør at jeg kan kle meg i noenlunde det jeg bruker til vanlig (som regel kjoler, skjørt/jakker/bluser og strømpebukser). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spar Kjøp har så vidt jeg vet.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|