|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Vi har via SAS til San Fransisco, og det er 22 000 for to voksne og tre barn hvorav ett spedbarn.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?
Finner ingenting under 31 000 for den perioden vi tenkte å være borte.
|
|
|
#4 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Vi betaler 34000 ca, med SAS, bestilte tidlig i sept. Men det er til NY først, og så til Chicago etter ei helg der. Hjem fra san francisco. Det er en ny rute direkte fra København til san francisco nå, den gav billigere billetter enn andre alternativ. Verdt å sjekke ut!
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Våres priser er nok ikke de billigste siden de er hjemby-Oslo-new York- opphold noen dager-Chicago. Retur san francisco-København-Oslo-hjemby.
|
|
|
#6 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Med utreise søndag 30. juni og hjemreise 21. juli finner jeg SAS-billetter på Finn til kr 22.000 (med normal reisetid) Oslo - Los Angeles.
|
|
|
#7 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?
Ja. Jeg synes jo heller ikke det er billigbilletter altså. Men jeg tror det er en grei pris på billetter på en slik tur.
|
|
|
#8 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva er realistisk pris for flybilletter til California i sommer?Vi har betalt det samme som Fløyel til Miami, 28.000-ish for alle 4. "Barnerabatten" er jo bitteliten, så den trenger man ikke ta med i beregningen. Dette var SAS, men tror vi betalte ca. tilsvarende med BA året før og tidligere med Lufthansa. Det er vel rimelig å anta at det er dyrere til California, så flyprisen høres ikke så urimelig ut.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|