|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: TV2 - fattige barn i Norge
Så da tror du andre lyver om sine erfaringer?
|
|
|
#2 |
|
Ser lyst på livet
|
Nei, jeg er bare overrasket over at jeg ikke har oppdaget den siden av arbeidslivet i Norge. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV2 - fattige barn i NorgeDa er du heldig, jeg vet om en som ikke hadde andre valg og som desperat søker og går rundt til potensielle arbeidsgivere nå i håp om å få seg noe å gjøre.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
En butikkansatt vil slite med å få tilpassningen fordi arbeidsgiver ikke kan/vil finne opp en ren dagstilling.
|
|
|
|
#5 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV2 - fattige barn i NorgeJeg skal love deg at jeg som leder mange ganger har ønsket å tilrettelegge. Men på et sykehus med døgndrift så er det virkelig en utfordring. Du vil ikke tro hvor mange som ønsker/ mener de har krav på å komme senere/ slippe nattevakter/ slippe helg/ maks én kveld pr uke osv. Jeg har sagt nei flere ganger. Det er slettes ikke uvanlig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|