|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Hiawata vl drysse karrien over, ikke lage det ferdig i sausen. Helt greit for meg, norsk fiskebollekarri er djevelens verk.
Får man kjøpt dem i Oslo, tror du?
|
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?
Si det... som sagt så førte OBS Volda fiskemat inntil vi flyttet i 2008 iallfall. Jeg er av den formening at alt som kommer fra Møre og Romsdal bør være å få kjøpt i Oslobygda.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror pappa er enig med deg.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Fiskebollene fra Lofoten har mest fisk av de jeg får tak i. Prisen er også deretter...Men de er knallgode. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sånn passe sane
|
Hvor mye fisk er det i de fra Lofoten?
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Jeg har funnet en plastboks med fiskeboller som er gode. De inneholder mye mer fisk enn de andre jeg har sett. De skal vi ha i løpet av kommende uken med god hvit saus, poteter og karri i sausen. Nam nam.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Vesterålens - ingen over - ingen ved siden - og det er laaaaaangt ned til neste.... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|