Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også blir

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-13, 01:45   #181
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Nokon! No var eg røyrt til tårer her eg sit. Tenk at det endeleg kom eit eige nynorsknick. Det er nesten så eg vurderer å skifte målform, men berre nesten.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 01:47   #182
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Ja, ikkje for det at det er noko gale med nynorsken, men eg synes det er ei vanskelegare målform enn bokmål. Sjølv om nynorsk eigentleg er huvudmålet mitt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 03:19   #183
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nokon, her.

Fekk du med deg innlegget kor HI innrømma å trolle?

Hm. Jeg leste akkurat det innlegget ironisk, som i "Det er greit, hvis dere tror jeg troller, så får jeg heller bare si jeg troller, så får dere viljen deres - djeezes kraist hvor teite går det an å bli!?", altså en resignasjon heller en enn en "innrømmelse". Correct me if I'm wrong.

Gammel 03-02-13, 04:53   #184
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nokon! No var eg røyrt til tårer her eg sit. Tenk at det endeleg kom eit eige nynorsknick. Det er nesten så eg vurderer å skifte målform, men berre nesten.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, ikkje for det at det er noko gale med nynorsken, men eg synes det er ei vanskelegare målform enn bokmål. Sjølv om nynorsk eigentleg er huvudmålet mitt.

Det var fint sagt. Sjølv om eg ikkje er einig i at nynorsk er vanskelegare. Det er akkurat så vanskeleg som ein gjer det til.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hm. Jeg leste akkurat det innlegget ironisk, som i "Det er greit, hvis dere tror jeg troller, så får jeg heller bare si jeg troller, så får dere viljen deres - djeezes kraist hvor teite går det an å bli!?", altså en resignasjon heller en enn en "innrømmelse". Correct me if I'm wrong.

I så fall er det eg som treng å rettast på. Men viss du har rett, er det svært påfallande at alle skrivefeila blei borte i dei siste innlegga.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 09:34   #185
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg leste det også på den måten. Denne tråden her gjør meg flau. det er jamen ikke rart barn mobber, når voksne oppfører seg på denne måten.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 09:40   #186
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke kast bort energien og tårene deres på et troll, Charlie og Chablis, hovedinnlegger er en som hopper fra forum til forum, med forskjellig historie og etterhvert også nytt nick når han blir avslørt, så jeg tror dere bekymrer dere unødvendig. Historiene som serveres er også usammenhengende og selvmotsigende, noe man lett kan avsløre selv om hi ikke har mange trådene under beltet. Regelen er: Det er mye enklere å fortelle sannheten, da slipper man å ha god hukommelse.

Gammel 03-02-13, 09:45   #187
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Det handler vel om hvordan man selv oppfører seg når man er ny på forum. Vi er da mange som har vært/er nye og som ikke har møtt slik motbør, men det handler neppe om forumet, men om hvordan vi som er ny banker på døren.

Gammel 03-02-13, 09:49   #188
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viss de les det slik, skjønner eg at det er grunn til å reagere. Eg les ikkje HI si innrømming på same måte. Saman med usammenhengende historie og inkonsekvente skrivefeil og underleg adferd, tenker eg troll. Derfor les eg og innlegget son ei innrømming av dette, og eg ser ikkje på det som mobbing å forsøke å ta frå HI gleda ved å ha det moro på vår bekostning.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 09:50   #189
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Troll eller ei, eg synes fortsatt ikke man trenger å oppføre seg på denne måten. Mistenker man at det er troll så rapporterer man innlegget så ser de på det

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 09:55   #190
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ikke kast bort energien og tårene deres på et troll, Charlie og Chablis, hovedinnlegger er en som hopper fra forum til forum, med forskjellig historie og etterhvert også nytt nick når han blir avslørt, så jeg tror dere bekymrer dere unødvendig. Historiene som serveres er også usammenhengende og selvmotsigende, noe man lett kan avsløre selv om hi ikke har mange trådene under beltet. Regelen er: Det er mye enklere å fortelle sannheten, da slipper man å ha god hukommelse.

Veit du det? At hi er ein forum-troll-hoppar?

Gammel 03-02-13, 09:57   #191
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det vet jeg.

Gammel 03-02-13, 10:00   #192
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min konklusjon: Kaller man barnet sitt Kent (alene eller i forbindelse med et annet navn) er man enten nedsnødd eller troll. Evt. begge deler. :skråsikker:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 10:58   #193
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Troll eller ei, eg synes fortsatt ikke man trenger å oppføre seg på denne måten. Mistenker man at det er troll så rapporterer man innlegget så ser de på det

Jeg synes man ikke skal ta imot troll så altfor vennlig, da blir det bare mer av det. Det er en god del mennesker som synes det er superartig å lure folk og om troll får respons som om de snakker sant så blir det populært å komme hit.

Så: troll må få en respons som gjør det lite fristende, samtidig som at vi skal være innenfor høflige grenser.

Jeg foreslår at vi lar være å svare i slike tråder, eller skriver at man tror det er et troll i tråden.

Gammel 03-02-13, 11:14   #194
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Min konklusjon: Kaller man barnet sitt Kent (alene eller i forbindelse med et annet navn) er man enten nedsnødd eller troll. Evt. begge deler. :skråsikker:

Jøss.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 11:18   #195
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Troll eller ikke troll. Setter mobbediskusjoner om skolebarn i et litt pussig perspektiv. Jeje...

Fin konklusjon. Fordi troll blir avslørt og stoppet mobber barn andre barn på skolen.

Gammel 03-02-13, 11:49   #196
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Fin konklusjon. Fordi troll blir avslørt og stoppet mobber barn andre barn på skolen.

Nei, fordi jeg fjaser med et åpenbart troll, oppfordrer jeg mine barn til å mobbe. : oppklarer:

Gammel 03-02-13, 12:06   #197
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Ahh, sånn er det.

Jeg ser hva som skjer på Internettet. Sosiale medier brukes som arenaer for mobbing og uthenging, det postes bilder og spesielt unge jenter utsettes for offentllig uthenging. Vi snakker krenking, sladder, sjikane og gjerne personforfølgelse også.

Men at en som registrer seg på et foreldreforum dikter opp et par historier og så opplever fjas rundt brøyting, er ikke mobbing. Jeg blir så oppgitt over de som skal putte alt i mobbesekken, og som mer enn antyder at dette er sammenlignbart med det enorme problemet mobbing på nett har blitt. Realitycheck, please! Det har virkelig gått inflasjon i begrepet, ikke alt man opplever som ugreit er mobbing. Det kan så enkelt være at man misliker fjasing.

Gammel 03-02-13, 12:12   #198
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg Tenker ganske ofte Mitt, men mobber lite, verken RL eller på nett. Av en eller annen grunn får rare navnekombinasjoner og navnevalg meg til å humre veldig (også RL, men der deler jeg bare humringen med mannen) og her klarte jeg bare ikke å holde tann for tunge fordi jeg var rimelig sikker på at vedkommende diktet opp navnet. Men, selvsagt, jeg ser at det ikke er pent å le av andres navnevalg og derfor gjør jeg det stort sett bare på rommet mitt RL.

Gammel 03-02-13, 12:42   #199
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Er "Jøss." blitt den nye " " ? :bare lurer:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 12:44   #200
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns fortsatt at det er langt mer elegant å tie ihjel troll enn å mate dem, selv om man forsøker å fore dem med bittert oppgulp.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.