|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåNokon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJa, ikkje for det at det er noko gale med nynorsken, men eg synes det er ei vanskelegare målform enn bokmål. Sjølv om nynorsk eigentleg er huvudmålet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Hm. Jeg leste akkurat det innlegget ironisk, som i "Det er greit, hvis dere tror jeg troller, så får jeg heller bare si jeg troller, så får dere viljen deres - djeezes kraist hvor teite går det an å bli!?", altså en resignasjon heller en enn en "innrømmelse". Correct me if I'm wrong.
![]() |
![]() |
#184 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Det var fint sagt.
I så fall er det eg som treng å rettast på. Men viss du har rett, er det svært påfallande at alle skrivefeila blei borte i dei siste innlegga.
![]() |
![]() |
#185 |
Drømmer
|
Jeg leste det også på den måten. Denne tråden her gjør meg flau. det er jamen ikke rart barn mobber, når voksne oppfører seg på denne måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåIkke kast bort energien og tårene deres på et troll, Charlie og Chablis, hovedinnlegger er en som hopper fra forum til forum, med forskjellig historie og etterhvert også nytt nick når han blir avslørt, så jeg tror dere bekymrer dere unødvendig. Historiene som serveres er også usammenhengende og selvmotsigende, noe man lett kan avsløre selv om hi ikke har mange trådene under beltet. Regelen er: Det er mye enklere å fortelle sannheten, da slipper man å ha god hukommelse.
![]() |
#187 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåDet handler vel om hvordan man selv oppfører seg når man er ny på forum. Vi er da mange som har vært/er nye og som ikke har møtt slik motbør, men det handler neppe om forumet, men om hvordan vi som er ny banker på døren.
![]() |
#188 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåViss de les det slik, skjønner eg at det er grunn til å reagere. Eg les ikkje HI si innrømming på same måte. Saman med usammenhengende historie og inkonsekvente skrivefeil og underleg adferd, tenker eg troll. Derfor les eg og innlegget son ei innrømming av dette, og eg ser ikkje på det som mobbing å forsøke å ta frå HI gleda ved å ha det moro på vår bekostning.
![]() |
![]() |
#189 |
Drømmer
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåTroll eller ei, eg synes fortsatt ikke man trenger å oppføre seg på denne måten. Mistenker man at det er troll så rapporterer man innlegget så ser de på det |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() |
#192 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåMin konklusjon: Kaller man barnet sitt Kent (alene eller i forbindelse med et annet navn) er man enten nedsnødd eller troll. Evt. begge deler. :skråsikker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Mother of Dragons
|
Jeg synes man ikke skal ta imot troll så altfor vennlig, da blir det bare mer av det. Det er en god del mennesker som synes det er superartig å lure folk og om troll får respons som om de snakker sant så blir det populært å komme hit.
![]() |
#194 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jøss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Ringskrømt
|
Fin konklusjon. Fordi troll blir avslørt og stoppet mobber barn andre barn på skolen.
![]() |
#196 |
Halloen!
Nei, fordi jeg fjaser med et åpenbart troll, oppfordrer jeg mine barn til å mobbe. : oppklarer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåAhh, sånn er det.
![]() |
#198 |
Halloen!
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg Tenker ganske ofte Mitt, men mobber lite, verken RL eller på nett. Av en eller annen grunn får rare navnekombinasjoner og navnevalg meg til å humre veldig (også RL, men der deler jeg bare humringen med mannen) og her klarte jeg bare ikke å holde tann for tunge fordi jeg var rimelig sikker på at vedkommende diktet opp navnet. Men, selvsagt, jeg ser at det ikke er pent å le av andres navnevalg og derfor gjør jeg det stort sett bare på rommet mitt RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg syns fortsatt at det er langt mer elegant å tie ihjel troll enn å mate dem, selv om man forsøker å fore dem med bittert oppgulp.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|