Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
så finnes det fortsatt omlag 2500 personer i landet som faktisk heter Kent. Og formodentlig ca 5000 mennesker som har valgt å kalle sønnen sin for det. .

Nei, nå skal jeg gi meg.
Når det er sagt, folk kan bli lei seg for så mye, så jeg vet ikke helt hvor grensa for hva som er greit å fjase med skal gå? Folk har valgt et navn de synes er pent og som er lovlig å bruke til barnet sitt og så sier en eller annen random person på nettet at de synes navnet er heslig. Det hadde nok gått litt inn på meg om mine foreldre eller mine søsken sa at navnene jeg har valgt til mine barn er stygge, men jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om jeg leste på VG.no at det var de minst populære navnene i Norge eller at bruker Frida82 på forum PF syntes dette var forferdelige navn.
Jeg ser selvsagt forskjellen på en tråd der man diskuterer navn ("hva er peneste av ditt og datt") og en tråd der en enkelt bruker nevner navnet på barnet sitt, og jeg har ikke for vane å buse inn i tråder eller blogger og si "Hei, for et fryktelig navn du har gitt ungen din, da!" men her var jeg overbevist om at det dreide seg om en tulletråd og da syntes jeg det var litt mer greit.
Jeg tenker at det er mange idioter på nettet (jeg er åpenbart selv en av dem) og derfor bryr jeg meg ikke nevneverdig om hva de mener om verken navnene på barna mine eller om hvilken bil jeg kjører. Jeg ser nå at noen er av helt motsatt oppfatning, og det synes jeg er rart.
|