Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt kjøkken - skvettsone

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-13, 15:31   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken - skvettsone

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Vi skal få oss nytt kjøkken i løpet av våren. I den forbindelse lurer jeg på om dere har noen tips til hva vi kan ha i skvett sonen (over vask og ovn blant annet), vi vil ikke ha fliser. Jeg lurte litt på glass men vet ikke helt. Har dere noen forslag?

Vi har glass oppå tapet bak komfyren. Fint det, men jeg tørker over der hver eneste dag. Over vasken har vi vindu. Tørker der også...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 15:36   #2
TwinFusion
Møllspist

TwinFusion sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
TwinFusion er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har glass oppå tapet bak komfyren. Fint det, men jeg tørker over der hver eneste dag. Over vasken har vi vindu. Tørker der også...

Det var min første tanke, at glass er vanskelig å holde rent.

Hva med en metallplate av et eller annet slag?

Gammel 03-02-13, 15:38   #3
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

En venninne har tapet som er forseglet med flere lag lakk.

Gammel 03-02-13, 15:54   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde tenkt å lage en tråd med samme tema.

Lurer litt på glassplate eller noe lignende bak kokeplaten, med et motiv bak som kan byttes ut
Vi skal kun ha en veggvifte over kokeplaten.

Har noen/enellerannen lyst til å legge ut bilder fra egne kjøkken, til inspirasjon?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 15:55   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har en matt glassplate. Da vises ikke flekkene like godt...

Mulig den er fra Norema som kjøkkenet.

Gammel 03-02-13, 15:57   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TwinFusion, her.

Det var min første tanke, at glass er vanskelig å holde rent.

Hva med en metallplate av et eller annet slag?

Jeg ville heller hatt glass enn metall. Metall er ihvertfall vsnskelig å holde rent. Glass er ikke vsnskelig å holde rent, men jeg er litt nazi på flekker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 00:04   #7
TwinFusion
Møllspist

TwinFusion sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
TwinFusion er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ville heller hatt glass enn metall. Metall er ihvertfall vsnskelig å holde rent. Glass er ikke vsnskelig å holde rent, men jeg er litt nazi på flekker.

TwinFusion, dårlig husmoremne!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.