|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Fotoknudsen konkurs!Noen av oss hadde gammeldags speilreflekskamera med filmruller, siden vi var studenter uten råd til å oppgradere til digitalt kamera med det første. Rullene ble sendt inn til FK og bildene fremkalt og digitalisert. Jeg har negativene hjemme, da.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotoknudsen konkurs!
Jo, men da har man jo hatt tilgang til den digitale kopien av disse bildene som du også kunne ha hatt hjemme, samt at du har negativene hjemme slik at nye kopier - på papir eller digital - kan lages, så det blir ikke det samme som å bare ha et bilde som bare finnes i digital form lagret ett sted...
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Ja, jeg har. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her...
|
|
|
#5 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotoknudsen konkurs!Heldigvis gjorde jeg en gigantisk ryddejobb der for noen mnd siden, OG leste om dette for fjorten dager siden, så har bare de tre siste årene å laste ned, ikke alle ni jeg hadde der opprinnelig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|