|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sofabord til hjørnesofaDet runde fra Bolia er kjempefint til en hjørnesofa. Vi har et liknende bord fra Bolia, men uten hylle under. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sofabord til hjørnesofaJeg er over gjennomsnittet opptatt av symmetri, så til kvadratisk sofa, så bruker man kvadratisk bord, og rektangulært der det er det. Dog synder jeg litt selv, da jeg ikke har funnet det perfekte bordet til min kvadratiske, så bruker arvegods enn så lenge
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sofabord til hjørnesofaTakk for fine forslag til bord, har faktisk ikke sett så mye på Skeidar.
Selv om hjørnesofaen er rektangulær? Jeg har forsøkt å google etter bilder som viser hvordan det vil bli, men har ikke funnet noen av hjørnesofa med rundt bord, begynner jo å lure på om det er en grunn til det...
I utgangspunktet er jeg enig, og det er nok mye lettere for at det ser "riktig" ut med et rektangulært bord. Tenkte kanskje det kunne gå bra likevel hvis bordet er rundt, men har vanskelig for å se det for meg. Jeg liker nok bordet fra Bolia litt for godt, så har behov for objektive meninger om rektangulær sofa og rundt bord. Har ikke lyst til å gjøre et såpass dyrt bomkjøp. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|