|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pynte bløtekake dagen før?Du kan fylle den dagen før, men jeg er ikke veldig sikker på om bløtkake er det beste å dekke med sukkerpasta. Fuktig krem under sukkerpasta "svetter" gjerne en del.
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Pynte bløtekake dagen før?
Den svettet igjennom hos meg. Selve kaken blir bare god om den får 'satt seg' litt, men kremen ble for fuktig hos meg.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pynte bløtekake dagen før?
|
|
|
|
#4 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pynte bløtekake dagen før?Her er kaken.
|
|
|
|
#5 |
|
lettere utlada
|
Sv: Pynte bløtkake dagen før?Så fin kake Snuppa! Forstår godt at jentungen syntes den var topp.
|
|
|
#6 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pynte bløtkake dagen før?Jeg har laget det selv en gang før. Denne gangen kjøpte jeg bare ferdig på Panduro. Smakte og luktet ganske parfymert, men til litt pynt og bokstaver funker det nok ypperlig. Veldig lett å skjevle ut, satt ikke fast på bordet.
|
|
|
|
#7 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pynte bløtkake dagen før?Flott kake, og ekstra flott med det lille fingersmakemerket jeg mener å se til høyre. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|