|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)
Samme her. Etter frokost går jeg på badet og pusser tenner, børster hår og tar på øreringer - det er det siste jeg gjør før jeg går hjemmefra om morgenen. Jeg har ingen dårlig smak i munnen når jeg våkner, og synes ikke det frister med tannkremsmak før frokost.
|
|
|
#2 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp. Jeg synes tannkremsmak ødelegger frokosten.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 22-02-13 kl 09:36. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)Etter frokost!
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jeg har aldri kjent tannkremsmak i maten selv om jeg pusser tennene før frokost. Jeg har ekstremt ekkel smak i munnen og pels på tenna når jeg står opp, så jeg pusser tennene med EN gang jeg står opp for å føle meg freshere. Dusjer, pusser tennene, kler meg og sminker meg ferdig, steller ungene og så er det frokost etterpå.
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Samme her. Ikke blomsterånde, men ikke plagsom smak eller følelse i munnen. Jeg spiser frokost med en gang jeg har stått opp og dusjet, så det går ikke lang tid. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|