Sv: Når bør barn slutte å gå i "feil" garderobe
Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.
Det hadde ikke vi snakket om før minsten var i garderoben alene med en kompis. Da fortalte han når han kom ut at det var en mann der som hadde spurt om han skulle tørke han på ryggen Jeg ble helt svett og lurte på hva han hadde svart, da fortalte han at joda han hadde sagt nei takk det greier jeg fint selv. Etter det tok vi praten om hvordan han skal forholde seg til slike henvendelser og han fikk skryt for svaret 
Lurer på om det var du som fortalte denne historien en annen gang denne debatten var oppe? Det arv i hvert fall den eller en lignende historie som trigget meg til å ta praten med storebror da han skulle begynne å gå alene. Det utløste en lang og omstendelig samtale om sex og pedofili og hva noen menn kan tenkes å spørre gutter om og "men hvorfor det?!" og til slutt det store spørsmålet "men hva ER det egentlig som er så om å gjøre med å få stiv tiss, da?!". På vei inn på kjøpesenteret.