|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: TV-innslag på nettaviseneJeg er enig - tror de fleste er det. Men det er vel en inntektskilde for nettavisene - og mange av disse leses da vitterligen gratis? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: TV-innslag på nettavisene
Nja, det er stadig flere saker som er merket med VG+ også - det er jo en betalingstjeneste. Også irriterende! (En kan jo spørre seg hvorfor jeg ikke bare skygger unna den nettavisen, selvsagt.
|
|
|
|
#3 |
|
Permakulturell
|
|
|
|
#4 |
|
lider av tastleksi
|
Enig med deg, jeg ble enig med meg selv om å skygge unna, tidligere denne uken satt det nemlig et nepeskrell kvinnemenneske fra Rampelysredaksjonen på God morgen Norge for å snakke om kjendisbrudd. Og idet hun faktisk sa "Det var sånn at da jeg hørte det sa jeg bare OMG!" og flere andre artige formuleringer gjorde meg faktisk ganske forbløffet. Jeg oppdaget da at jeg visst er litt kresen i valget av nyhetsformidler.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|