Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rer du senga daglig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ofte rer dere senga?
Vi rer senga hver dag, uten unntak. 25 11,36%
Vi rer senga de fleste dager i uka. 25 11,36%
Vi rer senga av og til. 23 10,45%
Vi rer senga ganske sjelden. 76 34,55%
Vi rer aldri senga. 69 31,36%
Vi har ikke seng/sengetøy/har folk til slikt. 2 0,91%
Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-13, 23:14   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rer du senga daglig?

Jeg rer senga annenhver onsdag. Da kommer vaskehjelpen.

Moren min var fullstendig nazi på det å re opp senga si, så jeg gjorde det alltid i barndommen. Nå ser jeg virkelig ikke poenget, så det blir altså gjort bare en gang hver 14. dag.

Gammel 06-03-13, 00:28   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Moren min var fullstendig nazi på det å re opp senga si, så jeg gjorde det alltid i barndommen. Nå ser jeg virkelig ikke poenget, så det blir altså gjort bare en gang hver 14. dag.

Moren min var også veldig iherdig på å re senger, og som hun uffet og akket og beklaget seg hver eneste dag hun gikk på loftet for å re sengene. Og som hun klaget på at jeg aldri gjorde det riktig nok. Eller noe sånt.

Mannen min og jeg rer senger en gang i jubelåret tror jeg, og da er det mer at vi legger dynene litt fint til, og ikke linjaloppmålt med tellekantbretter og gla-a-ahatt laken.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:49   #3
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg rer senga annenhver onsdag. Da kommer vaskehjelpen.

Akkurat som her. Jeg vil jo ikke at hun skal tro vi er sjusker heller. Innimellom får jeg ånden over meg og rer sengen hver dag en periode. Men det går over, og periodene kommer ikke akkurat ofte.

Det er jo mer fristende å legge seg i en oppredd seng, da. Og det er et ikke helt ubetydelig poeng for folk med lakenskrekk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.