|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spisestuestoler med sittehøyde på mer enn 47 cm?Vi har IKEA Norden spisebord som er, eller i alle fall virker, over gjennomsnittet høyt. Dermed sliter vi med at selv vi voksne synes det blir litt langt opp til bordplata når vi spiser, og vi er over 1,70 og 1,80 høye. Vi har to sorter stoler som begge er 47 cm i sittehøyde, og de jeg har sjekket ut hos IKEA er også på rundt 47 cm. Noen som har samme bordet, og kan foreslå gode stoler? Eller andre som vet om stoler som er litt høyere?
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Spisestuestoler med sittehøyde på mer enn 47 cm?Hm, det har jeg aldri tenkt over - men da er antakelig de gamle IKEA Roger-stolene vi bruker til Norden-bordet høyere enn snittet. Jeg er 1,60 og generelt ganske var for og obs på følelsen av å sitte til bords som en liten unge.
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Spisestuestoler med sittehøyde på mer enn 47 cm?Jeg er 1,73 og når jeg sitter til bords kan jeg akkurat hvile puppene på bordplata.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spisestuestoler med sittehøyde på mer enn 47 cm?
Veeeeeldig lange ben, eller veeeeeeldig lange pupper? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Spisestuestoler med sittehøyde på mer enn 47 cm?Bordplata stopper i høyde med brystbeinet så jeg må liksom opp med armene for å spise, akkurat sånn som ungene gjør når bordet er for høyt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|