Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Angående antrekk i konfirmasjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-07, 00:00   #61
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ja, og folk gifter seg på helt vanlige dager.

Jeg har aldri før tenkt på at alle kjolekledde på flyplasser, på byen eller i banken egentlig er på tur i bryllup

Neida.. Jeg har venner som går i kjole til hverdags og denne kjolen her synes jeg ikke så ut som en festkjole, men heller som en kjole til mer uformelle anledninger. Nå var jo konfirmasjonen uformell og da passer nok kjolen utmerket.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 00:03   #62
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Sikkert, men nå har det seg sånn at jeg har lyst til å ha på denne kjolen, for faktisk er den mye finere en endel annet jeg har, samt jeg har veldig gode sko som passer perfekt

Men hvorfor spør du da? Hvis du allerede har bestemt deg?

Gammel 25-04-07, 00:04   #63
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi vi skal se hvor en eksklusiv kjole hun har.

Gammel 25-04-07, 00:17   #64
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men hvorfor spør du da? Hvis du allerede har bestemt deg?

Fordi hun gjerne vil gå i den, men ikke er 100 % sikker og vil høre andres meninger?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 00:18   #65
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke ha litt catwalk her inne, så vi får se hvordan DU ser ut med kjolen da? - med jakka og skoene og greier...*nysgjerrig* Du kjenner jo de du skal i konfirmasjon til da! - Og vet hvordan de forholder seg til "stiv påkledining!

Gammel 25-04-07, 00:40   #66
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns nå dere ble nesten litt ekkel her.
Jeg har ikke greie på kjoler og antrekk, så det uttaler jeg meg ikke om.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 00:48   #67
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ta på deg det du vil føle deg mest komfortabel i.
Og du har den bunaden jeg har lyst på.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 01:07   #68
hadi
Fullverdig medlem

hadi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg så på bildet før jeg leste teksten, og tenkte: "Nei, denne er for kort til en konfirmasjon. Kjolen bør slutte nærmere knærne"
Etter å ha lest det du skriver om lengden, synes jeg at du godt kan bruke denne kjolen.

hadi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 10:18   #69
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den kjolen hadde jeg glætt gått med i en konfirmasjon ja. med jakke og sko er den jo knallfin.

Selv om man har bunad, er det vel ikke dermed sagt at den MÅ brukes.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 10:43   #70
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om du ikke vil bruke bunad, så er vel denne kjolen et veldig godt alternativ vel? De fleste kjoler er vel egentlig det? Og mange bukser?

Gammel 25-04-07, 10:59   #71
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns absolutt ikke man trenger å ha bunad i konfirmasjon, og hvis du i tillegg får vondt i ryggen av den er vel valget enkelt. Jeg syns kjolen var kjempefin, og hadde gjerne brukt den i konfirmasjon. (Jeg har ikke bunad og er ikke så glad i det heller). Jeg har vært i ganske mange konfirmasjoner, og det er ganske stor bredde i antrekkene. Mange går jo i noe mer drakt-aktig og ikke så pyntet. Syns kjolen passer veldig bra, særlig siden den ikke er fullt så kort til deg som til modellen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 11:00   #72
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvorfor ikke? Er det noe som gjør den "ikke hverdagslig"?

Stoffet (silke) og detaljene, regner jeg med (uten at jeg ser detaljene så godt på bildet).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 11:01   #73
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Kjolen var fin, og du kan bruke den. Uansett så er det viktigere at dere deltar enn hva man nå skal ha på seg. Kos dere i konfirmasjon .

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 16:54   #74
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syns kjolen er lekker

Syns fint du kan bruke den i konfirmasjon siden den er litt lengre til deg.
Med sko,jakke og tilbehør som passer,blir det så stilig atte

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 17:10   #75
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte kjolen veldig godt, og synes definitivt at du kan bruke den i konfirmasjonen. Den vil nok kle deg kjempegodt. Bunaden kan vente til 17. mai.

Gammel 25-04-07, 17:23   #76
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes godt at den derre kjolen i hovedinnlegget kan brukes i en konfirmasjon.

Jeg har forøvrig konfirmant selv om mindre enn to uker. Jeg har bunad også. Men dæven som den strammer. Jeg tror jaggu jeg dropper den, og tar på meg noe annet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 17:45   #77
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjolen er lekker, og jeg ser selvfølgelig poenget med å beskrive den som eksklusiv i hovedinnlegget. Det hadde helt sikkert de andre litt mer snurte damene gjort også, hvis de hadde tenkt seg om.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 17:49   #78
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kjolen er lekker, og jeg ser selvfølgelig poenget med å beskrive den som eksklusiv i hovedinnlegget. Det hadde helt sikkert de andre litt mer snurte damene gjort også, hvis de hadde tenkt seg om.

Hvorfor det? En kjole er en kjole. Enten er den pen eller ikke. Enten passer den til anledningen eller ikke. At den er eksklusiv er virkelig noe jeg aldri har tenkt på før jeg entret dette forumet.

Når noen påpeker at noe er eksklusivt tenker jeg umiddelbart; "Hva har det med saken å gjøre." "Hvem skal man vise seg for nå?" Det viktigste er jo at den er pen og kler den som skal gå i den og anledningen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 17:52   #79
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ekslusiv er et velbrukt ord fra Angeliques side. Jeg sier ikke at det er noe galt i det, men det blir for dumt å påstå at det ikke betyr noe.

Gammel 25-04-07, 17:56   #80
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Lekker kjole Angelique! Du kan selvfølgelig bruke den med pent tilbehør.
Jeg er av de som elsker bunaden min, og bruker enhver anledning til å lufte den. Her nord slipper vi som regel å bekymre oss for at det det blir for varmt i alle fall!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.