|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?Overrasket over at så mange driver med andre ting når man ser film
|
|
|
|
#2 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?Ser på filmen. Drikker te/vin/vann/øl etc Holder om et barn eller mannen (te=holde om et barn. Vin=holder om mannen)
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?Lese bøker, surfe og brodere mens en ser film?! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Enig. Jeg og en venninne så film hjemme hos meg en gang, og plutselig så jeg at hun satt og fiklet med telefonen. Da satte jeg filmen på pause. Hun ble helt forfjamset, men da sa jeg at jeg syntes det var litt uhøflig å ikke følge med på en film man selv hadde fått velge. Hun var faktisk enig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|