|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?Jeg burde kanskje begynt å strikke eller noe, sånn at jeg droppet det med spising?
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?Som svar til Izzi Creo: Ja, jeg har stort sett alltid lyst til å gjøre noe med hendene om det i det hele tatt er mulig. Jeg strikker på bussen, jeg vi helst strikke i møter, jeg strikker på forelesninger dersom det er mulig og jeg kan sitte litt bak slik at det blir diskret. Jeg mener ærlig og oppriktig at jeg konsentrerer meg bedre dersom jeg gjør noe med hendene fordi hvis jeg sitter helt rolig blir jeg lett urolig i kroppen. Det hender, om jeg er veldig trett, at jeg vil legge meg på sofaen under et teppe for å se på noe, men da går jeg som oftest heller og legger meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?
Jeg driver med det just nu. Å begynne med strikking, altså. Og det viser seg at siden det er vanvittig vanskelig å strikke med en hånd, så begrenser det seg selv hvor mye potetgull og sjokolade jeg klarer å dytte inn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|