Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Elleveåring på ti timers togtur alene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-13, 10:37   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elleveåring på ti timers togtur alene

Nå sklir dere ut og jeg skjønner egentlig godt hva Myrsnipa snakker om. Ikke overgrep, men ubehagelige situasjoner. Opplever man en gjeng med fulle 23-åringer som herjer, 2 timer etter at turen starter, så skal man faktisk sitte 8 timer på samme toget etterpå. Det kan være så som så.

Dere snakker om å gi konduktøren beskjed og da lurer jeg: Har dere tatt Nordlandsbanen? Man ser jo knapt en konduktør.

Til slutt - min 10-åring har kun tatt tog når vi er i Asker eller Tyskland og er dermed lite vant til hele settingen. Det ville i tillegg vært et minus. Fly derimot - ikke noe problem. Der er han meget godt vant.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.