Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Elleveåring på ti timers togtur alene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-13, 15:02   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elleveåring på ti timers togtur alene

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nå er ikke jeg OSlo78, men i min verden er det veldig stor forskjell på å være oppslukt av en bok og på å være oppslukt av å spille angry birds.

Det spørs jo på hva målet er. Hvis målet er en mer litterær oppdragelse, så er det jo stor forskjell. Hvis målet er å hygge seg sammen og få en opplevelse ut av reisen, så er det jo ikke noen forskjell i det hele tatt.

Jeg for min del bruker ikke reiseetappene til oppdragelse. Ikke er det et krav med familiesamvær heller. Når vi er på biltur (vi kjører ikke så ofte tog, så derfor bruker jeg bil som eksempel), kjører vi stort sett alltid samme strekningen, og det er grenser for hvor givende det er å kjøre Dovrefjell, når man gjør det seks ganger i året. Jeg er mer enn happy med å velge løsninger som gjør at alle har det så morsomt og behagelig som mulig, så kan vi heller være sunne, oppdragende og familiesamværende når vi har kommet frem. Det er min foretrukne metode, og den fungerer strålende for hele familien min.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.