|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hytte - hvor?Norefjell er jo fint, og nært Oslo. Jeg har ikke funnet det store utvalget av langrennsløyper der vi har vært, men mulig det er mer nærmere trekkene. Flott alpinanlegg, syns jeg.
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hytte - hvor?
Løypenettet er mye bedre rundt anlegget, ja og det er også større muligheter for gode snøforhold tidligere i sesongen enn ved hytta vår.
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hytte - hvor?Vi har hytte på Lifjell. Og vi er veldig fornøyde. Har hatt en knallfin påskeferie nå. Det er supert turterreng både på vinter og sommer. Og så er det to slalombakker der, den ene er i gangavstand fra hytta vår, dette er en liten 'barnebakke' med tallerkenheis. Et par kilometer lenger ned er det en noe større bakke med et par nedfarter, men ikke noen svære saker. Vi tenker om det på samme måte som deg. Vi er der primært for fjellet/langrenn/fjellturer - men så er slalombakken et greit ekstratilbud.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hytte - hvor?
Norefjell, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hytte - hvor?Forslagene er for langt vekk! Utenom Norefjell, men der har jeg vært en gang på høsten og jeg tror ikke det er noe som ligner på høyfjell i nærheten, eller tar jeg feil? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|