Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lørdagsgodt til lørdagspris

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-13, 23:40   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lørdagsgodt til lørdagspris

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men jeg har ikke tenkt videre over det, men skjønner at det er skuffende hvis det står 6 kr/hg på utsiden, også kommer man inn og betaler det tredobbelte. Jeg hadde antagelig satt fra meg godteriet i kassen og marsjert ut derfra.

Det koster jo ikke det tredoble til vanlig, tror det er 2 kroner mer pr. hekto eller noe sånt. Hadde smågodtet kostet 18 kroner hadde det jo vært dyrere enn på alle de vanlige dagligvarebutikkene og smågodt fra europris syns iallefall jeg er kjipere enn det de har i andre butikker.

Ellers har jeg vel hørt om tilbudet og tror derfor ikke jeg hadde kommet til å feiltolke det. Men det er nok av tilbud det er vanskelig å forstå seg på egentlig.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.