Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Spinoff: Din idealferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-13, 16:48   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Din idealferie

Det kommer egentlig an på hvilken ferie det er snakk om. Generelt sett, og i sommerferiene, vil jeg ha sol og varme, god tid, og tilgang på matvarer som vi kan spise. Og samvær med mennesker som har lyst til å være sammen med meg, og som jeg blir glad av å være sammen med. (Og fravær av datamaskiner og telefoner og det meste av teknologi. )

Men jeg vil også ha opplevelsesferier, der jeg lærer og opplever nye ting, og ser kjente steder. Jeg vil gjerne ha kultur, og julehopping, og musikaler og markeder og rare fine små perler av butikker.

Gammel 06-04-13, 16:53   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min? Sol, strand, daff, shopping, drink, laaange late dager og fregner og solkrem.

Hans? Hytte, tur, bikkja, fiske, støvler, norsk "sommer"vær og høstfarger.

Hva vi diskuterer? Gjett.

Litt sånn som hos oss, vi har ikke hund da.
Frykter for at vi må finne frem ullundertøyet igjen en gang i juli.
Derfor planlegger jeg en uke for meg og ungene til et varmt sted i høstferien,
hvis jeg finner noe som passer lommeboka vel og merke.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 16:58   #23
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

For 2 år siden leide vi en rekkehusleilighet i et leilighetskompleks med 2 basseng i Fuengirola, Sør Spania.
Dro rundt til fjellandsbyer, litt større byer, shoppet litt, var i dyrepark, tuslet på strandpromenaden i byen, var en dagstur over til Tanger i Marokko, surret også noen dager hjemme ved bassengkanten. Solen varmet akkurat passe sånn at vi orket å være en del på farten og vannet var varmt nok til at jeg orket å bade. Den ferien var deilig.
Sånn type ferie liker vi.

Gammel 06-04-13, 17:55   #24
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sist sommer kjørte vi rundt i California i tre uker. Det er nok det nærmeste jeg kommer ideal-ferie. En miks av store og små steder, kultur, bading og litt shopping. Jeg er ingen backpacker-type og trives best med litt komfort. Planlegging av turen er halve moroa. Sol og varme er en viktig del av min ideal-ferie!

Gammel 06-04-13, 18:05   #25
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Min drømmeferie går til et varmt sted, har strand, naturopplevelser, storby, kultur og shopping. Vi bor i hus eller leilighet, og kan utforske lokale supermarkeder. Jeg liker å bo i vanlige boligstrøk, og være borte lenge så jeg kan føle meg som en local. Jeg hater å ikke gjøre noen ting og hadde krepert på et all inclusive resort.

Amen. Go with the flow.

Gammel 06-04-13, 18:50   #26
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er rastløse. Vi må reise et sted for at det skal bli ordentlig ferie, helst et i hvert fall delvis nytt sted (selv om vi er store på nostalgiske gjenvisitter også). Vi liker både by og strand og villmark, varmt og kaldt (men vi må nesten på én varm ferie hvert år for at jeg ikke skal bli værsjuk), og det må være litt eventyr og oppdagelsesfølelse. Vi reiser nesten alltid rundt, og blir sjelden mer enn fem netter på samme sted. Det blir mye vi her, for er det en ting som virkelig er min og mannens felles greie, så er det å planlegge og pusle sammen reiser på egen hånd. Dette var noe vi ikke ville slutte med da vi fikk barn, så vi har stappet dem i bæreanordninger og dratt av sted fra de var bittesmå. Premien er at vi har unger som ikke mukker eller klager når de må vente to timer på toget midt på natta på en bitteliten polsk stasjon og deretter sitte i korridoren en halvtime fram til vi har parlamentert oss fram til en kupéplass. (Trolig fordi mora synes sånt er strålende festlig og er i sitt aller beste peptalkende lune i sånne situasjoner.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 19:05   #27
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Vi er nok veldig forskjellige egentlig.
Men vi liker litt forskjellig.
EN uke på hytta på sørlandet, deilig.
AI, joda, veldig behagelig og deilig, men litt kjedelig også, en uke holder.
Jeg drømmer om USA.
Også er jeg glad i en storbyferie.

Litt av hvert altså.
Det er en kilde til diskusjon det også, jeg er en drømmer, mannen er realistisk.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 19:13   #28
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hytteliv med et prosjekt som skal fikses (akkurat nå river mannen trappen til 2.etg og soverommene), koselige middager med hyggelige gjester eller naboer på kveldstid.

Gammel 06-04-13, 19:13   #29
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns vi har funnet vår idealferie som familie. Vi flyr til et sted, leier bil og hytte/hus og tar utflukter derfra. Helst skal det være både by og land involvert, og vi prøver å få til to ulike baser i løpet av én ferie. Ungene er supre turister, og dette opplegget har fungert glimrende siden 2004, med unntak av en tur til Thailand der vi absolutt ikke leide bil og hytte, men bodde på to ulike steder og tok små utflukter fra hver av de stedene. Det var også helt ypperlig.

Idealferie med mann eller venninner er storby med mye sammentid og tilstrekkelig med alenetid.

Gammel 06-04-13, 19:22   #30
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi er rastløse. Vi må reise et sted for at det skal bli ordentlig ferie, helst et i hvert fall delvis nytt sted (selv om vi er store på nostalgiske gjenvisitter også). Vi liker både by og strand og villmark, varmt og kaldt (men vi må nesten på én varm ferie hvert år for at jeg ikke skal bli værsjuk), og det må være litt eventyr og oppdagelsesfølelse. Vi reiser nesten alltid rundt, og blir sjelden mer enn fem netter på samme sted. Det blir mye vi her, for er det en ting som virkelig er min og mannens felles greie, så er det å planlegge og pusle sammen reiser på egen hånd. Dette var noe vi ikke ville slutte med da vi fikk barn, så vi har stappet dem i bæreanordninger og dratt av sted fra de var bittesmå. Premien er at vi har unger som ikke mukker eller klager når de må vente to timer på toget midt på natta på en bitteliten polsk stasjon og deretter sitte i korridoren en halvtime fram til vi har parlamentert oss fram til en kupéplass. (Trolig fordi mora synes sånt er strålende festlig og er i sitt aller beste peptalkende lune i sånne situasjoner.)

Vi er litt der vi også. Vi kjører bevisst uten GPS i bilen når vi kjører i Europa, for det fører oss alltid ut på nye steder og det er ofte der de mest minneverdige opplevelsene kommer. Ungene synes det er helt topp å surre rundt og spørre seg fram og spise lunsj på et ørlite pensjonat uti gokk og sånt. Aldri hørt en klage faktisk (på tur altså, hjemme kan de klage på litt av hvert). Det er akkurat som de går inn i et reisemodus hvor alt er greit.

Gammel 06-04-13, 19:28   #31
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min? Sol, strand, daff, shopping, drink, laaange late dager og fregner og solkrem.

Er dere oss? Alt, minus bikkja, stemmer for mannen. Og resten stemmer for meg.

Vi har for øvrig diskutert oss frem til et kompromiss vi kan leve med, godt hjulpet av at begge barna gjerne vil ha litt av begge deler. Og at mannen er villig til å være med på mine ting OG like det. I tillegg til at jeg har fått mer og mer sansen for fjellferie også om sommeren.

Det jeg drømmer om, som må vente til barna er litt større, er de store opplevelsesferiene; safari i Kenya, Tanzania eller Sør-Afrika, roadtrip i USA, loffing i Asia, reise rundt i India og oppleve Australia og New Zealand.

Og ellers er AI uaktuelt for begge to. Vi vil lage ferien vår selv etter å ha testet to uker på Mauritsius på luksus AI og sakte med sikkert blitt koko begge to (så da leide vi en bil og fartet hele øya runde uke nr. 2.)

Sist redigert av Gaia : 06-04-13 kl 19:33.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 19:40   #32
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Min drømmeferie går til et varmt sted, har strand, naturopplevelser, storby, kultur og shopping. Vi bor i hus eller leilighet, og kan utforske lokale supermarkeder. Jeg liker å bo i vanlige boligstrøk, og være borte lenge så jeg kan føle meg som en local. Jeg hater å ikke gjøre noen ting og hadde krepert på et all inclusive resort.

Jepp.

Jeg synes forresten USA er det perfekte ferieland, jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal dra noe annet sted etter fjorårets tur dit .

Gammel 06-04-13, 19:46   #33
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker forskjellige ting. Jeg må ha ha et par uker på sommerstedet vårt, gjerne med hauger av venner og familie, det er der jeg henter krefter.

Jeg er ikke så glad i ren "sydenferie", da må det være ting å se og oppleve i nærheten også, ellers kjeder jeg meg. Jeg elsker roadtrip med ungene, masse planlegging og samtidig fleksibilitet. Jeg var veldig glad i togreiser i yngre dager, og har planer om å introdusere ungene til den ferieformen snart. En av de beste reisene jeg har vært på inkluderte tog fra Nord-Zambia og gjennom Tanzania ut til Dar, og så ferge til Zanzibar, med både tur på krydderplantasjer, smugene i Stone Town og strandliv med dykkerkurs i krystallklart turkist hav.

Gammel 06-04-13, 19:51   #34
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3 uker på et av Hawaiis beste resort, med hvite strender, lyseblått vann, varme, palmer, paraplydrikker, iskalde pils, glade barn med bøtte i en hånd og spade i den andre. Tilgang til god mat, shopping, båt-/bil-/sykkelutleie... Opplevelser.

Eller storbyferie, vil veldig gjerne reise til Hanoi. Og Sydney. Og LA og NY. Ogogog.

Frankrike! Museum, kultur, altfor søte croissant med sjokoladebiter til frokost, kjølige franskmenn, Eiffeltårn, strendene i Normandie.

Biltur i Afrika, med vår bil, et taktelt, lokal mat i kjøleboks, iskalde pils om kvelden til lyden av levende jungel. *sukker henført*

Gammel 06-04-13, 19:56   #35
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Det kan være så mangt, men fellesnevneren er varme. Det er viktig.

Kombinasjon av late dager på stranda og opplevelser gjør at jeg tror min ultimate ferie må være kombinert safari og strand, f.eks Kenya og Zanzibar.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 20:03   #36
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Varme er superduperultradultraviktig!

Gammel 06-04-13, 20:06   #37
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker mange slags ferier, men det som virkelig gjør meg lykkelig er klart turkis vann som er varmt nok til å være i i timevis, vakker utsikt og muligheten til å finne nye hyggelige restauranter å spise god mat på. Å bli litt brun og sitte på fortausrestaurant i sommerkjole og sandaler, uten at det blir kaldt om kvelden. Greske øyer eller f.eks. Sardinia funker veldig bra, samme gjelder en kombinasjon av å leie bil og dra rundt og se litt, og bare gjøre ingenting. Jeg vil bo på hyggelig hotell med frokost, ikke diger familieresort, og helst ikke leilighet der jeg må gjøre noe selv.

Hadde sikkert trivdes på Hawaii og mange andre mer eksotiske steder også, men blant de typer ferie jeg har vært på så er det den typen der som gjør meg aller best.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 20:08   #38
Stellebord

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Spinoff: Din idealferie

Haha, sånn er vi. Eller, det er ikke bare haha. Vi er de eneste jeg kjenner som har ferie som et potensielt krangletema..

Gammel 06-04-13, 20:21   #39
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Min idealferie er faktisk bare å være hjemme og leve livet langsomt. Jeg blir sur og stressa av å reise med små barn og liker det egentlig ikke.

Sånn er det litt for meg også. Men vi reiser til hytta eller til slekt i syden. Litt sånn home away from home.

Gammel 06-04-13, 20:38   #40
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jepp.

Jeg synes forresten USA er det perfekte ferieland, jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal dra noe annet sted etter fjorårets tur dit .

Jeg vet. Det er bare såååå mange steder i USA som gjenstår.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.