|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)
Herlighet, her har jeg lest at de vil hente den nå Sist redigert av Odelia : 17-04-13 kl 12:01. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)
Ja, altså - ikke vet jeg, det er bare en tanke, for det kan jo virke som om den som skriver er ikke særlig god på og/å eller rettskriving i det hele tatt, hvis det du har skrevet er korrekt gjengivelse. Få klarhet i det ja og si at dere ønsker den bort ASAP; førstemann til mølla.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Ja, det jeg siterte var korrekt gjengivelse. Jeg svarte at jeg hadde forståelse for problemstillingen, men at vi ikke vil risikere å stå uten kjøpere og at vi heller kunne ta kontakt om den ikke er solgt i slutten av måneden. Akkurat slik dere sa (takk!). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Det er mye rart.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|