|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Er det alderen, beina, eller rett og slett lysten som bestemmer når man kan ha korte kjoler? :bare lurer: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?
For meg er det alderen som avgjør. Jeg kan ha så lange fine bein jeg bare vil, men det blir ikke mer miniskjørt på meg. Den tiden er forbi. |
|
|
|
#3 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ville du brukt til denne kjolen?Jeg er vel en av de eldste herinne og trives i kjoler som er korte. Dog ikke alt for kort men et stykke over kneet. Jeg er også lita av vekst og har nokså slanke bein og kler bedre korte kjoler enn lange. Kjolen var forøvrig kjempefin/morsom. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
På vei
Signerer dette. Lengde på kjole har lite med alder å gjøre for min del. Dessuten er mange kjoler for lange til meg, så jeg er lykkelig når jeg ser kjoler som er så korte som denne og derfor har jeg nå bestilt meg en rød en. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Skjørt nedenfor kneet er ikke min optimale lengde heller. Jeg foretrekker midt på eller rett ovenfor kneskåla. Noen ser helt smashing ut med skjørt til rett under kneet. Så veldig mye lenger enn det synes jeg blir vanskeligere igjen, det kan lett bli tantete (på hvem som helst). Knelengde (midt på, rett over eller rett under) er universelt flatterende, synes jeg. Uansett alder, størrelse eller fasong. -Og jeg er enig med deg i at de som er små heller bør gå litt kortere enn litt lengre. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|