Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-13, 23:08   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jævla gris.

Nøff sædd.

Gammel 24-04-13, 23:37   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jævla gris.

Nøff sædd.

Nøffesæd?

(Uff, jeg skammer meg. )

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 23:47   #3
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nøffesæd?

(Uff, jeg skammer meg. )

Fysj på deg Mave!

(jeg bare tenkte det jeg )

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 00:04   #4
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg er rystet.

Som noen andre over her også har skrevet, så forstår jeg at MYL må og skal forsvare han i retten. Men må hun virkelig prosedere så hardt i media? Jeg er sikker på at hun kunne valgt en annen strategi, som f.eks. Lippestad gjorde. Han hadde klare regler for seg selv hvordan han skulle kommunisere med media for å skape en distanse til klienten sin. Men utgangspunktet var jo ulikt, det ser jeg jo. MYL trodde kanskje i starten at han var en stakkars uskyldig og lurt mann, og la mediastrategien deretter. Nå må jo til og med hun skjønne at mannen er en gris, men hun kan kanskje ikke snu nå, siden det vil sende signaler som er uheldig for forsvaret.
Jeg prøver ikke å unnskylde henne, men prøver å forstå hvorfor i alle dager hun bruker media på denne måten. Arrgh!!

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 25-04-13, 08:56   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nøffesæd?

(Uff, jeg skammer meg. )

Galgenhumor er lov, mener jeg.

Da jeg satt i bilen og hørte fra rettsaken i går, med referat fra sms-ene, så var det flaks jeg ikke hadde barn i bilen, for FOR en språkbruk jeg kom med...

Jævla gris var bare fornavnet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.