Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-13, 20:13   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Den var veldig fin, Njulaif.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 07-05-13, 20:37   #2
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den var veldig fin, Njulaif.

Tusen takk. Og den er så utrolig god å ha på. Det er en sånn du kan ha til jeans eller strømpebukse på jobb (i alle fall min jobb ) og som kosekjole i sofaen på søndag.

Gammel 11-05-13, 21:57   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger noen gode lave traskesandaler til sommeren, og hadde lyst på gule. Men jeg fant ingen som oppfylte kriteriene: Skinn, ikke høye hæler, ikke tynne flate såler, mye sol på føttene, ikke noe gladiatortendenser, ikke noe dilldallpynt, riktig gulfarge, og så videre, og så videre.

Så da ble det ikke gule, men grønne fra Ecco. De pleier å ha gode sandaler. Likte grønnfargen og at de er så åpne. http://m.shopeu.ecco.com/no/no/ecco/...8667?navId=190

De passer jo ikke akkurat til alt, da.

Sist redigert av Filifjonka : 11-05-13 kl 22:24.
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 16:41   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Converse. Endelig har de fått noen som ikke er flate. Blå var envendelig farge.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (388,9 KB, 148 visninger)
Gammel 14-05-13, 17:37   #5
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De var kule. Kan femtiåringer bruke sånne, og hvor har de slike hen? Hvordan er de i størrelsen?

Perhonen er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 17:53   #6
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

De var kule. Kan femtiåringer bruke sånne, og hvor har de slike hen? Hvordan er de i størrelsen?

Ja. Femtiåringer kan bruke slike. Søk etter converse high ness på ebay, evnt på www.brandos.no. Jeg har US 6 i disse og bruker det i andre sko og.

Gammel 14-05-13, 21:05   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ja. Femtiåringer kan bruke slike. Søk etter converse high ness på ebay, evnt på www.brandos.no. Jeg har US 6 i disse og bruker det i andre sko og.

De er fine, jeg tror jeg må ha sånne snart.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 15-05-13, 16:38   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Grønn bukse fra Lindex.
Når jeg går inn på nettsiden så ser jeg at det skal være en ankelbukse.. Jeg er visst kort i bena, jeg for den passer helt fint som vanlig bukse med de evinnelige trange bena som jeg synes alt har nå for tiden..

Supert at den hadde stramming i siden for da passer den uten belte.

Gammel 23-05-13, 15:14   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare måtte ha dem.

Gammel 25-05-13, 17:24   #10
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt meg sorte converse med kilehæl, men de var små i størrelsen? Dvs jeg har 37 i vanlige og vifter med tærne, bestilte 37, 5 i disse fordi de var de eneste de hadde inne og de er ikke store. Men fine!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.