Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sur, humorløs mamma?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-13, 11:11   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Jeg synes ikke svigermor har noe med å love noe slikt i det hele tatt. Når det er sagt, synes jeg jo kl 7 er såpass sent at kanskje hun tenkte dere uansett var våkne?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 11:14   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes ikke svigermor har noe med å love noe slikt i det hele tatt. Når det er sagt, synes jeg jo kl 7 er såpass sent at kanskje hun tenkte dere uansett var våkne?

Gammel 16-05-13, 11:16   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 16-05-13, 11:20   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Som barn våknet jeg da vel aldri senere enn 7 på 17. mai, var jo spent og det var mye lyd? I tillegg har de jo et yngre barn. Vi har knapt vært oppe etter 7 noen helligdag de siste 8 årene. Og så skal man jo opp og ut? Vi skal opp 6 imorgen, men jeg skjønner jo at ikke alle starter dagen 8.

Men jeg synes absolutt ikke svigermor har noe med dette altså. Jeg tenker bare at hun kanskje tenkte dere uansett var oppe.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 12:51   #5
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Som barn våknet jeg da vel aldri senere enn 7 på 17. mai, var jo spent og det var mye lyd? I tillegg har de jo et yngre barn. Vi har knapt vært oppe etter 7 noen helligdag de siste 8 årene. Og så skal man jo opp og ut? Vi skal opp 6 imorgen, men jeg skjønner jo at ikke alle starter dagen 8.

Tatt seg ut om noen her i huset hadde stått opp klokken 07 på 17.mai. Jeg står ikke opp så tidlig når jeg skal på jobb en gang, og ingen av mine barn (bless their hearts) står opp frivillig i den tiden.

Også det som Skilpadda sa da. Jeg er jo motbydelig tidlig på morgenen, så den spøken kunne fort slått uheldig ut. Og det synes jeg jo er ganske ugreit om barnet har fått klarsignal fra svigermor (som selvsagt aldri skulle plantet en slik idé hos barnet).
Når jeg tenker meg om: fløyteblåsing innendørs gjør meg muggen på høylys dag

Gammel 16-05-13, 12:58   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Og, bare for å presisere: når jeg hadde visst om det på forhånd, som HI nå gjør, hadde jeg latt ham få dratt spøken og latt som ingenting og blitt kjempeoverraskelse på tidligmorran. Og lagt meg til å sove igjen. Irritert på svigermor, ja, men jeg synes jo ungen skulle fått gjennomført når det tydeligvis var veldig spennende og noe han gledet seg til.

Det igjen forutsetter han kun hadde vekt meg og pappaen og ikke urolige søsken som da ble bråvåkne og klare for å starte dagen :understreker:.

Gammel 16-05-13, 13:00   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det igjen forutsetter han kun hadde vekt meg og pappaen og ikke urolige søsken som da ble bråvåkne og klare for å starte dagen :understreker:.

Jeg ser ikke for meg noe scenario der ikke 17. maifløyter hadde vekket hele huset. Selv om ungen hadde gledet seg til dette, så er søvn så hellig for meg at jeg hadde avverget det hvis jeg kunne. Igjen: Skikkelig teit av svigermor.

Gammel 16-05-13, 13:02   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg ser ikke for meg noe scenario der ikke 17. maifløyter hadde vekket hele huset. Selv om ungen hadde gledet seg til dette, så er søvn så hellig for meg at jeg hadde avverget det hvis jeg kunne. Igjen: Skikkelig teit av svigermor.

Kommer vel an på størrelse av hus og lyden på fløyta. Jeg tror ikke podens fislesak hadde kunne vekt andre enn de i samme rommet .

Men ja. Teit av svigermor. Og ja, søvn er hellig.

Gammel 16-05-13, 12:42   #9
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Når det er sagt, synes jeg jo kl 7 er såpass sent at kanskje hun tenkte dere uansett var våkne?

Jeg er på ingen måte våken kl 7 om det ikke er veldig nødvendig altså. Spesielt ikke på en fridag!

Jeg hadde blitt skikkelig grinete om svigermor hadde planlagt noe slikt. Samtidig tror jeg at jeg hadde latt han få lov den ene gangen. Ha på klokken så du er våken i forkant, og lat som om du sover.
Fløyta blir så klart uheldigvis borte etter 17.mai toget.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.