|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettEg syns at Myrsnipa sette ord på noko viktig eg. Her inne er det språket vi kan skille kvarandre på, vi har ikkje hverken hårsveis, kropp eller klesstil å differensiere kvarandre på.
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett
Og er det ikke godt å ha en arena hvor det faktisk ikke er utseende og klesstil og andre ytre faktorer som teller? Det er da mer enn nok av sånne arenaer ellers i samfunnet de fleste, vil jeg påstå! Skilpadda pleier å skrive noe fint om dette, noe sånt som at på nettet kan man skjule at man er stygg, men ikke at man er dum, mens det er omvendt svært så mange steder. Vel, hurra for det!
![]() |
#4 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettTinetoff, jo for all del! Håper ingen trudde eg meinte noko anna
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg synes dere legger ut bilder av bukserumpene deres hele tida, jeg!
![]() |
#7 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inn på moteforumet med dere. Bilder må vi ha!!!!!
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettPokkern, jeg gikk også glipp av den seriøse delen av tråden. Men rompa mi må jeg vel greie å få avbildet.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg tror jeg vurderer folk langt mer på grunnlag av hvilke tanker de klarer å uttrykke enn akkurat språket. Det som gjør Skilpaddas innlegg så unike er jo ikke så mye at språket er korrekt, som at innholdet er så sylskarpt formulert, logikken hel og uangripelig og sarkasmen og humoren så helt på kornet.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettAngående dialekt: Det ER ytterst vanskelig å lese dialekt, særlig til folk man ikke kjenner, fordi man ikke vet HVILKEN dialekt det er snakk om og dermed ikke kan høre den for seg i hodet sitt. Så selv om jeg forstår de fleste dialekter når jeg hører dem, bruker jeg 3-4 ganger så lang tid på å lese et innlegg på dialekt enn et som er på bokmål eller nynorsk. Og da skal innholdet være ualminnelig bra hvis jeg skal gidde.
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettSom jeg skrev tidligere ser jeg på innholdet ikke dialekten, men kan ha problemer md noe dialekter ja. Det var aldri min sterkeste side på skolen (må innrømme at interessen ikke var helt stor heller da)
![]() |
#16 |
Muligens verdt å vente på
|
Takk Polyanna, det var hyggelig sagt. Du kan være glad for at du ikke sto på mailinglista mi for noen år siden - da skrev jeg ikke bare konsekvent små bokstaver - jeg skrev også på dialekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg er veldig lik min avatar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg vil bare slenge meg på bølgen her og ta avstand fra å bruke skjellsord mot andre brukere. Både når Skremmern gjør det først og når Elin gjør det for å la henne smake egen medisin.
![]() |
Emneord |
klassiker, krangling, språk |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|