|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Jeg synes det er viktig at det ikke blir en liten tullestraff også. Det er noe med signalene som sendes, hva offeret i denne saken har gått gjennom, og at man ikke skal legge terskelen enda høyere for at andre barn som blir utsatt for overgrep anmelder og sier i fra. |
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Enig med Maverick, det er utrolig mange skjerpende omstendigheter her som bør komme til uttrykk både i straffeutmålingen og erstatningssummen. Blir kvalm av snakket til Larsen om hvor fælt dette er for Øygard. |
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#6 |
|
En som trener
|
Det tenker jeg også, og jeg ble litt overrasket over reaksjonene i denne tråden. Takk gud for at hun er trodd! De tror jo på henne ang. hytteturen også, men at det var for mye usikkerhet rundt tidspunktet. Nå håper jeg bare han får maksimal straff innenfor rammene. |
|
|
|
|
#7 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg er enig i at det er det viktige her - hun er trodd og han er dømt. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|