Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Angående antrekk i konfirmasjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-07, 20:46   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Tja si det

Jeg har ihvertfall kjøpt meg utrolig lekre sko fra Marc Jacobs ....ja det merket igjen
Sølvsandaler.Skal legge inn bilde.
Og en Sonia Rykiel kjole av nikki i sort. (hmmm...nevnt merke igjen )
Da har jeg flere antrekk å velge i.

Jeg er vel den personen det er mest vanskelig å fornærme når det gjelder personlig mening om kleskjøp og klær.

Er virkelig glad for at vi har helt egne meninger ,stil og smak.Ellers ville det vært gørr kjedelig

Men, med min kanskje litt strenge oppdragelse (noe jeg er meget glad for i dag) , og min store respekt overfor andre mennesker,deres unikhet, gjør at jeg har store problemer med engang å tenke slik om andre som enkelte skriver.
Det forbauser meg egentlig litt.

Noen syntes det er veldig greit å bruke penger på dyrt sportsutstyr, andre på båt og bil,andre igjen klær.Tanken om å være misunnelig, eller å si at de pengene kunne vært brukt på annen måte er helt ny for meg.
Enhver for da gjøre som de vil, uten at det bryr meg eller andre. (har aldri tenkt de tankene faktisk,absolutt helt ærlig)
Det bryr meg overhodet ingen ting hva andre går kledd i eller hva de gjør

Det er ihvertfall en virkelig oppriktig og ærlig gjeng vi er her inne, og jeg setter utrolig stor pris på dette forumet.
Kommer nok ikke til å gi meg her på lange tider.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.