Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 13:10   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Det er ikke slik den ser ut nå, kokos?

Mine Klematis-stilker har dødd i vinter, det vokser ingen ting på dem. Men The President, og Ville de Lyon ser ut til å komme med skudd helt nede fra jorden. Det er kommet fire på sistnevnte, og ett på førstnevnte. Jeg har også en Piilu, og den ser jeg ingen ting til. Men det ser ut til at den skal være tidligblomstrende, og komme to ganger, og at første blomstring skal skje på skudd laget i fjor. Og siden det ikke er noen skudd fra i fjor, så er det jo fortsatt håp for at den kan komme litt senere enn de andre? Jeg kan i hvertfall krysse fingrene en stund til.

Jeg finner egentlig ingen ting om hvordan det skal gå med planter som blir klippet helt ned, slik jeg måtte med mine i år. Det står bare noe om at de som klippes voldsomt tilbake, skal det bare stå ca 30 cm igjen. Men hva med oss som tar alt, liksom?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.