|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!
Jeg lever i andre miljø enn deg, tydeligvis, for blant mine venninner og venner er det ikke sånn, det er hipp som happ. Hos oss er det ikke noe vits i å ringe på min telefon, jeg er nesten aldri tilgjengelig, så det er mannen min som ordner med playdates, avtaler om å gå sammen til skole og sånne ting.
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!I dag er det pappatreff (med barn)i klassen til yngste. Jeg synes det er genialt... Hadde det vært "foreldretreff" hadde det vært meg som hadde gått siden jeg synes det er gøy mens mannen synes det er litt pes. Han har godt av et litt vennlig puff for å få ansikter på andre foreldre! Jeg har vært på to mammatreff tidligere i år, og det er gull for miljøet at vi kjenner hverandre. Så får det bare være om jeg ikke kjenner pappaene så godt og mannen ikke kjenner mammaene så godt. Det får komme senere.
|
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tydeligvis. Kanskje er det da enda viktigere å delta? Jeg innser at jeg nok lever i en veldig kjønnsdelt skolekrets. I klassen til datteren min har jeg mest kontroll, og har stort sett kontroll på (primært) mødrene, mens for lillebror henger relasjonene mye sammen med fotballinteressen, og det er mannen min som er den som er mest i kontakt med andre (fedre).
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Eller trasse gjennom gammeldagse fordommer dersom mange for det første ikke får med fedrene og mister en god del av mødrene.
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er helt sikker på at oppmøtet på en slik kveld ikke øker fordi man eventuelt ber enten mamma eller pappa. Å få til at begge møter kan også være en utfordring fordi det fordrer barnevakt, og de gangene vi har forsøkt å få til det i litt formell regi, er det betydelig færre påmeldte.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|