|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"Jeg er av dem som sier jeg vil reise når barna blir større.
I og med at jeg ikke storkoser meg på tur med barn, så legges de turene vi tar opp på barnas premisser, slik at noen storkoser seg i hvertfall.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 01-05-07 kl 23:04. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"
Hva! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Kaller du meg Perkfet!? :hvinestemme:
Kaller du leiligheten min en villa!?
Begge ungene mine får stå opp når de er våkne. Det er jeg som definerer når de er våkne. Er det galt? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"Jeg ser at mange skriver at barn er forskjellige, men jeg tror det har minst like mye å si at vi foreldre også er forskjellige. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Jeg stresser da aldri. Alltid løsningsorienter, vettu. Må bare fortelle at jeg var i Oslo forrige uke og siden jeg reiser utrolig lite greide jeg å ta med meg en hårkur til 300,- i håndbagasjen. Ble stoppet i sikkerhetskontrollen og hårkuren ble konfiskert. Så jeg tilbød meg å smake på hårkuren for å få den med meg. Er ikke det løsningsorientert (eventuelt ren galskap) så vet ikke jeg.
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Gjør som Martis: ta dopet selv, også lar du lillegutt herje som et helvete på flyet mens du sover din skjønneste søvn og våkner uthvilt i Thailand.
Kaller du meg modde!? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:fristet: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Tefelia er ikke modde. Det burde gjøre det vel enda skumlere ettersom hun ikke får noe datahjelp for å lese tankene dine.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|