Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-13, 12:26   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg lurer på det samme som Skremmern, og har ikke fått noe svar. Hvorfor er det mer ekskluderende om de voksne vil invitere bare kvinner, enn når barna vil (må) invitere bare jenter?

For de som ikke ønsker å invitere hele klassen, er jentegruppe/guttegruppe en praktisk løsning. Hvis dere mener dette er en relevant sammenlikning i denne diskusjonen, ville jo det bety at familiene får en bursdagsinvitasjon og velger selv hvilket barn de ønsker å sende.

Jeg synes å oppfordre én av foreldrene til treff er en logisk og enkel måte å gjøre det på. Da slipper man å ekskludere aleneforeldre, familier med foreldre av samme kjønn osv.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.