|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva er du redd for?Jeg er ganske redd slanger, edderkopper og veps, det siste på grensen til det gale irrasjonelle vannvidd. Edderkopper har jeg fått så grundig eksponeringsterapi mot etter at vi flyttet til en eldre enebolig med gammeldags kjeller, så akkurat der begynner jeg å komme meg.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er du redd for?Jeg er egentlig ikke redd for så veldig mye. Jeg er ikke speiselt glad i veps. Da jeg var yngre hadde jeg høydeskrekk, så da begynte jeg på klatring også gikk det bort. Nå er det lenge siden jeg klatret, så det har begynt å sige på så vidt igjen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva er du redd for?Jeg er redd løse hunder, eller generelt hunder der en merker at eieren ikke har kontroll da de er ute blant folk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva er du redd for?
Vi har også masse edderkopper, ikke i huset med utenpå og rundt garasjen.
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er du redd for?Jeg er ikke i det hele tatt redd for veps og edderkopper. Selv om jeg havnet i jordvepsebol som liten og fikk så mange stikk at jeg ble syk. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|