Sv: Hotell i København 2 barn
Opprinnelig lagt inn av Senna, her.
Dette hotellet er kjekt: Tivoli hotell
Jeg har kun bodd der uten barn (og jeg sjekket ikke prisen på det nå) - men det var helt klart lagt opp til barnefamilier. Og da vi bodde der var det gratis shuttlebus til sentrum.
Jeg vurderte disse, de er litt dyre, men hotellet ser innmari pent ut.
Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.
Jeg har ikke vært der selv, men fikk anbefalt DGI-byen av "noen" jeg kjente en stakket stund i vinter. Han hadde vært der med barn og var godt fornøyd. Ligger ikke langt fra Tivoli og togstasjonen. Badebasseng i bygget om det skulle være av interesse. Har ikke sjekket prisene da...
jeg har bodd der selv med Mr. Che. Jeg er ikke helt overbevist, da hotellet hadde så utrolig kjipe rom (sånn estetisk sett)
Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.
http://www.tripadvisor.com/HotelsLis...s-zfp1309.html
Adina Apartment hotel ved Østerport togstasjon. Kan være rimelig hvis du bestiller tidlig på deres egen nettside. Vi bodde der med 9 mnd baby. Veldig stille og rolig, kjøkken, soverom, Netto dagligvarer på gateplan, og svømmebasseng på hotellet.
har sjekket ut dette og DET appelerer virkelig, men prisen er 1800 pr natt, noe jeg synes er i drygeste laget i og med at vi nok bare kommer til å sove der.
Opprinnelig lagt inn av Ru, her.
Vi har tenkt oss til Køben i sommer. Satser på Tivoli hotell og all inclusive-pakken.
All inclusive? må sjekke ut.
Jeg så selv på "wake up copenhagen" som er billig og har fått ok pris. Ligger nok ikke langt fra DGI, ser det ut som (ut fra hva jeg husker)