|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjemEg blir så irritert på denne haldninga om at omsorgsyrker ikkje skal vere godt (nok) betalt, fordi folk skal ha ein annan motivasjon enn pengar for å gjere jobben. Denne tanken om at utvalde yrker skal bunne i "kall" og ikkje ønske om å forsørge seg sjølv, er vel hovudgrunnen til at typiske kvinneyrker har så mykje lågare lønn enn typiske mannsyrker. I omsorgsyrker skal ein vere så sjølvoppofrande og altruistisk, at hadde det ikkje vore fordi ein trengde tak over hovudet, kunne ein like gjerne jobba gratis.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjem
Jeg hadde aldri tenkt noe slikt om det ikke var for den andre tråden først. Men jeg ser jo nå at jeg nok har "overtolket" litt.
|
|
|
|
#3 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjem
Eg synest ikkje utviklinga frå barnevaktservice til besøksheim er så ille, heller, eg då. Eg skjønner rett og slett ikkje resonnementet som ligg bak.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|