|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriNoen - irriter deg så mye du vil. Vi kan ikke gå rundt i en evig lykkeboble fordi vi konstant gleder oss over at vi ikke er utsatt for krig og sultkatastrofe.
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Men hvordan kan det da være så viktig for deg at du skriver 24 innlegg i denne tråden? Er ikke det intensitet og engasjement på lik linje med de som ser katter som et problem?
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Jeg synes ikke helt det holder å spørre om det skaper ulemper for andre. Fordi det er veldig ulikt hva vi opplever som ulemper i så måte. Litt ulemper påført av naboer må vi tåle når vi velger å flytte inn i tettbygd strøk. Noe finnes det regler for, man kan for eksempel ikke ha vill fest om natten eller klippe plen i kirketiden på søndag hvis man har naboer som plages av sånt. Noe er imidlertid kanskje mindre regulert enn det burde være. Og jeg synes det er helt på sin plass å diskutere hva som bør være grensene for dyrehold i tettbygd strøk, og for dyrehold generelt med dyrevelferd som fokus. Men å ikke irritere naboen er ikke mulig her jeg bor i hvertfall. Vi har nemlig en nabo som irriterer seg over absolutt alt. (Og som er tilsvarende irriterende selv, men alle andre har rundere kanter).
Nei, det er skikkelig ekkelt. Man trenger ikke hate katter for å synes at det er ekkelt.
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Godt innlegg som jeg er helt enig i.
|
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Se hvor mange innlegg jeg har på FP! Det meste jeg skriver om her inne er temmelig uviktige saker!
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Problemet er snarere at vi har det for godt. Vi klager og bitcher og kaster bort tid på å irritere oss over katter og bæsj og trær og unger som ammes i det offentlige, og vi har i grunnen for mye tid til overs og for lite å ta oss til. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|