Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg ta hull i ørene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-13, 11:48   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Men hvis man har sånne halv-gjengrodde hull, som aldri gror helt men som av og til blir litt betente og litt verk kan klemmes ut (:deler:) - er det håp om at de kan stikkes opp på noe vis, eller risikerer jeg hull med flere utganger eller andre uhumskheter?

Jeg hadde det sånn på det ene øret i mange år. Det grodde halvveis igjen mellom hver gang jeg brukte ørepynt, og det verket når jeg hadde noe i. Aldri i det andre øret, kun dette. Jeg gikk til frisøren og stakk det opp igjen og satte i allergifrie dobber (diamanter, veldig fine) og har hatt dem i siden uten å ta dem ut, nå merker jeg ingenting.

Gammel 06-08-13, 15:01   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg hadde det sånn på det ene øret i mange år. Det grodde halvveis igjen mellom hver gang jeg brukte ørepynt, og det verket når jeg hadde noe i. Aldri i det andre øret, kun dette. Jeg gikk til frisøren og stakk det opp igjen og satte i allergifrie dobber (diamanter, veldig fine) og har hatt dem i siden uten å ta dem ut, nå merker jeg ingenting.

Hadde ikke før skrevet dette, så våknet jeg midt på natta med øreverk fra hullet i det ene øret, og måtte ta ut dobben, som var sammenklistret av verk og det blødde. Har en klump inni øret som gjør vondt, samme som sist. Så jeg tåler altså ikke øredobber i det ENE øret!! Merker ingenting i det andre.
Skjønner ikke hvorfor det bare gjelder det ene øret altså!

Gammel 09-08-13, 21:49   #3
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Men hvis man har sånne halv-gjengrodde hull, som aldri gror helt men som av og til blir litt betente og litt verk kan klemmes ut (:deler:) - er det håp om at de kan stikkes opp på noe vis, eller risikerer jeg hull med flere utganger eller andre uhumskheter?

Det lurer jeg på også.

Hadde ikke før skrevet dette, så våknet jeg midt på natta med øreverk fra hullet i det ene øret, og måtte ta ut dobben, som var sammenklistret av verk og det blødde. Har en klump inni øret som gjør vondt, samme som sist. Så jeg tåler altså ikke øredobber i det ENE øret!! Merker ingenting i det andre.
Skjønner ikke hvorfor det bare gjelder det ene øret altså!

Jeg har det også sånn på ene øret. Stakk det opp til bryllupet for fem år siden, men så ble det betent igjen og jeg tok ut så grodde igjen. Det ene er hele tiden åpent, men det andre gror igjen. Nå har jeg ikke prøvd gull, men har prøvd sølv og det funker tydeligvis ikke. Prøve igjen med gull kanskje for jeg har veldig lyst å ha hull

Gammel 10-08-13, 13:18   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg har bestemt meg. Skal ta hull! Må bare finne et sted som kan gjøre det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.