|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi har med hund på utenlandstur
Det er bare i Norge jeg ikke har sett hunder i parker. Nå kan man selvsagt diskutere nødvendigheten av å ta dem med, men jeg kan ikke helt se hvorfor de ikke skulle kunne være med. Bånd og bæsjeposer, selvsag, men det burdere unødvendig å nevne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var virkelig varmt da vi var i Heide Park, og det var uaktuelt å ha henne i bilen eller i teltet den dagen. Vi holdt oss i skyggen i parken og lot henne få tilgang til drikke hele tiden. Det er også mye å lære når man er med på slike plasser. Mye lyd og folk, og jeg så at hun ikke ble stresset av det. Hun var nysgjerrig og fikk se mye nytt. Hun ble litt fra seg da når ungene forsvant i en tømmerrenne.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Tettpakket med unger og voksne, at hundetiss ikke kan tørkes opp osv. Jeg trodde det var en selvfølge at ikke hunder var tillatt på slike steder, både av hensyn til dyret og andre mennesker. Nå vet jeg at det er ok i utlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Mulig jeg ser annerledes på dette etter å selv ha blitt hundeeier. Jeg ville helst ikke tatt med hunden i parker av hensyn til den selv, men hvis det framstod som den beste løsningen, kunne jeg fint tatt henne med i parker der det er store grøntområder, noe mange har. Jeg ser som sagt annerledes på dette nå, antakelig, for det er først etter at jeg fikk hund jeg oppfatter mange som relativt hundefiendtlige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Vi har med hund på utenlandsturNå er vi ikke særlig mye i parker, da, bortsett fra en årlig tur til kongeparken. Jeg ville uansett, for min egen del, ikke oppsøkt tettpakkede parker. Hunden får forresten verdifull sosial trening på steder med annerledes lyder og mye folk, men alt med måte, så klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|