|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Foreldrepermisjonen og diskusjoner i etterkantVi likte det også veldig godt. Vi ble et samarbeidende team og det har vi fortsatt ikke sluttet å være selv om hun er 11 nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 04-08-13 kl 09:17. Årsak: Kreative iStave-løsninger |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Foreldrepermisjonen og diskusjoner i etterkant
Jo, man har rett til det, men det spiller på en måte ikke så stor rolle hva man har rett til hvis kundegrunnlaget bortfaller eller reduseres på grunn av det man krever. Dessuten har man rett til det bare hvis det ikke fører til vesentlig ulempe for bedriften, og har man da en nøkkelstilling har man plutselig ikke rett til det lenger.
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg skjønner det, altså. Men jeg tror at noen menn/familier/kvinner ikke synes det er viktig og riktig at mannen tar ut perm, og at det i noen tilfeller ikke er så helt umulig som folk vil ha det til likevel, nettopp fordi det er mange ulike møter å løse det på.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Det er jeg helt enig med deg i, og nettopp erfor må vi nok leve med tvungen permisjonsfordeling i noen år. Men vi skal ha respekt for de som virkelig ikke få det til og ikke påstå at det egentlig burde være enkelt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|