|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva tror du skjer hvis Høyre fjerner øremerking av pappapermisjon?Med unntak av amming (som slettes ikke er aktuelt for alle). Hvilke biologiske primærbehov snakker man om som ikke far kan dekke like godt som mor? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hva tror du skjer hvis Høyre fjerner øremerking av pappapermisjon?
Amming er aktuelt for de fleste til å begynne med, og selv om det ikke er alle som kan eller vil amme av ulike årsaker blir det helt feil å ikke legge til rette for at man kan følge anbefalingene på det punktet. Jeg er imidlertid enig i at det kun er amming som skiller mor og andre potensielle omsorgspersoner, men jeg er ikke enig i at det er "bare". Ikke at jeg er mrc da.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror du skjer hvis Høyre fjerner øremerking av pappapermisjon?
Det er en naturlig kobling / økt tetthet mellom mor og barn - og det man vel har hatt forskning på her er økt mengde stresshormoner når barnet skilles fra moren, selv om far ellers har deltatt mye de første månedene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|